Monday, 16 April 2012

Isteri Merenggek Minta Dibelai setiap malam !

Rahsia purba kala ni membuatkan si Isteri Merenggek Minta Dibelai setiap malam.. Kisahnya bermula di sini..

Terdapat banyak produk sex toys yang di jual di pasaran sama ada di internet mahupun secara offline. Namun persoalannya, mampukan sex toys mampu memberikan kepuasan pada wanita? Adakah ianya mampu mengklimakskan wanita dengan penuh nikmat sekali? dan Adakah ianya mampu mengikat kasih sayang antara suami isteri? 

Adakah seseorang isteri itu akan rasa ketagih seksnya setelah suaminya menggunakan sex toys yang diperbuat daripada bahan kimia dan plkastik? 

Jawapanya Pasti tidak! Kaedah sex toys yang digunakan oleh pihak Barat tidak mampu memberikan kepuasan yang maksima kepada kaum wanita, Malah ianya juga meninggalkan kesan yang negatif dan amat merbahayakan kaum wanita!
Kebenarannya ialah:

Jika Anda Lihat Kes Rogol Dibarat Semakin Meningkat Setiap Tahun & Mereka Gemar Melakukan Seks Beramai-ramai Contohnya 2 @ 3 Lelaki VS 1 Wanita Untuk Mendapatkan Kepuasan Dan Juga Wanita Disana Sering Bertukar Lelaki Namun Mereka Masih Tidak Merasa Puas!

Inilah masa untuk menyingkirkan apa yang ada dalam fikiran kita yang sering mengatakan bahawa orang barat mampu memberikan kepuasan seks! Sebenarnya mereka tidak sehebat kita warga Nusantara! (memang mengecewakan bila lihat anak gadis kita berkepit dengan orang negro & mat salleh, malah para artis pula rasa bangga bila berkahwin dengan bangsa barat ni.. )
 
Kita punyai pelbagai petua dan amalan yang mampu menambat hati isteri dengan lebih hebat lagi berbanding orang barat. Walaupun kini mereka telah mengamalkan berkhatan seperti yang di sarankan oleh Islam, namun mereka belum dapat rasai kepuasan!

Disini saya ingin kongsikan salah satu petua daripada ribuan petua melayu purba untuk mengklimakskan isteri hingga berkali-kali puasnya dalam sekali persetubuhan suami isteri. Dijamin baru beberapa kali henjut isteri dah terpancut klimaks! Saya percaya anda jarang sekali mendengar petua ini dimana-mana. Mari baca kisah ini..

Kisah ni saya dapat semasa usia saya 19 tahun, ada seorang pakcik di tempat saya bekerja yang umur dia dalam lingkungan 60an. Dia ni seorang pencen bekas kakitangan TNB, kami memang sering duduk semeja dan sembang-sembang pasal perempuan.

Pakcik ni punyai 2 isteri masa tu, jadi banyaklah juga pengalaman dia di ceritakan pada saya. Jadi hari ini saya nak kongsikan salah satu cerita pakcik tu buat anda. Memang menarik ceritanya. Di dalam sebuah sekolah ada seorang warga emas yang bekerja sebagai tukang kebun di taman sekolah tersebut. Dan terdapat juga beberapa orang tukang sapu disekitar koridor sekolah. Tukang sapu ni wanita yang agak berumurlah dalam lingkungan umur 35 keatas mengikut apa yang di ceritakan oleh pakcik tu kepada saya.

Jadi pada waktu rehat salah seorang daripada  tukang sapu ni menyapa si tukang kebun tersebut, dan lama-kelamaan mereka ni menjadi  kawan mesra. Nak di jadikan cerita pada satu hari tu, rakan-rakan tukang sapu tu merasa hairan, kerana setiap kali waktu rehat, pasti  seorang kenalan mereka ni hilang bersama si tukang kebung tersebut.

Jadi mereka ni pun siasat kemana hilangnya mereka berdua ni. Setelah puas mereka siasat rupanya setiap kali waktu rehat mereka berdua ni berada di stor bawah tangga sekolah tersebut.  Di waktu mahu pulang kerja beberapa orang tukang sapu tadi ni pun berkumpul dan bertanya kawan meraka apa yang dia lakukan bersama si tua tukang kebun tersebut.

Lalu kenalan tukang sapu tadi tu menceritakan bahawa dia pasti tidak boleh tidur kerana sering teringatkan si tukang kebun itu. Dia sering gelisah jika sehari tidak dapat berasmara dengan si tukang kebun tersebut.
Bedasarkan cerita pakcik tu pada saya, rahsia si tukang kebun tu ialah dia menindik zakar nya dengan bulu ekor kuda. Dan kisah kenikmatan yang tak terhingga terhadap wanita yang disetubuhi dengan zakar bertindik ekor kuda ni bukan lah satu mitos dan cerita lagenda, tetapi ianya terbukti kebenaran dia. 

Semasa saya  ke puhcong  melihat beberapa kenalan saya membesarkan zakarnya (kaedah suntik ke zakar) dengan seorang wak dari jawa, dan kami telah berkongsi cerita tentang ilmu memuaskan isteri ini. Ada seorang budak jawa dalam lingkungan 20an yang bekerja di estet (ladang sawit) menceritakan kehebatan tindik ekor kuda ni. Dia ni memang kaki perempuan, tubuh badan hanya sederhana tetapi zakarnya... subahanallah besar panjang.

Mengikut ceritanya tentang tindik ekor kuda ni, wanita yang pernah di tidurinya tu akan terus mencari dia sehingga kini. Dan tidak mahu dengan laki-laki lain. Budak jawa tu pernah bertanya kepada wanita-wanita itu bagaimana rasanya antara zakarnya ditindik dengan yang tidak. Jawapan wanita semua yang di tanya adalah sama. Iaitu “tiada apa yang lebih nikmat di dunia ini melainkan zakarnya, kerana ada macam-macam rasa, sedap, geli, bagai dijilat di dalamnya dan ada ngilu2 tetapi sedap”

Hal ini juga di akui juga dari beberapa orang yang ada bersama ketika itu, termasuk seorang kenalan rapat saya. Dia berkata, di kampung dia madura jawa barat, ekor kuda yang ingin di gunakan untuk di tindik pada zakar telah di asma dengan pengasih dari beberapa kiai di sana. Ekor kuda tu hanya untuk kegunaan para isteri sahaja dan bukan bagi tujuan melanggan pelacur atau si pemakai tu kaki perempuan.
Beberapa tahun lepas kenalan rapat saya tu ada membawa ekor kuda yang telah di asma tersebut di malaysia, tak sampai 2 hari habis macam goreng pisang katanya. Kali ini saya juga tidak lepaskan peluang dengan memiliki satu set ekor kuda untuk dicuba sendir adakah benar apa yang di katakan selama ini. Selepas cuba barulah saya tahu dan sukar untuk di jelaskan sebenarnya kehebatan ekor kuda ni..

Kini, walaupun isteri penat bekerja, jika soal seks, pasti dia tidak akan menolak! malah dia pula akan sering minta agar dibelai... Anda akan percaya apa yang saya katakan ini jika anda pernah dengar cerita dari mereka yang pernah guna kaedah tindik ekor kuda ini.. 

Mungkin anda pernah dengar tentang mereka yang guna bebola kecil yang di masukkan kedalam kulit zakar, bebola tersebut di perbuat daripda batang berus gigi kalau anda ingin tahu, tetapi sesedap teknik tersebut masih tidak boleh tandingi dengan tindik ekor kuda! walaupun anda beli sex toys, ring zakar di internet pun masih tidak boleh tandingi nikmatnya tindik ekor kuda ini...

Anda bayangkan lah, ada kes isteri orang yang tidak mahu pulang kepangkuan suaminya apatah lagi tidak mahu melakukan seks bersama suaminya gara-gara dia pernah meniduri lelaki orang yang ada tindik ekor kuda pada zakarnya ! Ini kisah benar dan bukan saya reka-reka cerita!
Isteri akan melentik sebaik sahaja zakar di masukkan ke faraj!
Mata Isteri akan sentiasa terpejam dan anda akan sentiasa dengar suara nikmat dari bibirnya..
Ini kerana bulu ekor kuda yang kami sediakan ini telah di isi dengan pengasih dan pemambat wanita, dan ramai yang tidak tahu rahsia ini. Jadi mereka yang salah gunakan ekor kuda ni pasti akan menerima akibatnya. kami tidak akan bertanggungjawab atas perbuatan dosa mereka. 

Jadi sekiranya anda berminat ingin dapatkan ekor kuda tersebut, sila dapatkan di halaman ni http://www.binimuda.com/klimaks

No comments:

Post a Comment