Monday 16 April 2012

Cara Mudah Menjual Domain Name Di Peringkat Global!

Pernah dengar tak kisah seorang OKU menjadi kaya hanya dengan menjual Domain Name di internet? emm.. jika pernah, maka saya pasti anda dah ada sedikit gambaran tentang hal tersebut. Hari ini, Saya nak sampaikan berita ni kepada anda sekiranya anda berminat untuk mencuba berniaga menjual Domain Name secara Antarabangsa.. Pendapatan sangat lumayan juga.. kos modal amat rendah..

International Domain Name atau singkatanya IDN ni kita boleh menjualnya di serata dunia dan segala support dan tools di sediakan oleh syarikat ni.. Apa yang perlu anda lakukan ialah buka link ini.
http://freedom.ws/mimie69

Lihat penerangan dan fahamkan, kemudian daftar dan anda di beri 7 hari percuma untuk mencuba sistem tersebut. Ketika mendaftar anda perlu lengkapkan borang dan ikuti langkah yang di kehendaki. setelah selesai anda mendaftar, untuk membuka akaun dan sila semak email anda untuk memasukki laman ahli untuk dapatkan keperluan bagi memulakan perniagaan anda. Setelah itu anda pilih laman web yang ingin anda guna di butang My Replicated Sites

kemudian anda boleh jalankan promosi anda. di bawah ni merupakan web pilihan saya. Klik untuk lihat.

http://worldsite.ws/idn/replicated.dhtml?invest=y&sponsor=mimie69&chk=1

Cuba web tersebut dengan melihat dan fahamkan, jika terdapat sebarang pertanyaan dan masalah anda boleh hubungi saya.

No comments:

Post a Comment