Monday, 6 April 2015

Adakah anda penguna tegar Ubat Kuat dan Ubat Tahan Lama ??

 

Adakah anda berada dalam satu situasi dibawah ini?

(+) Anda terikat setiap kali mahu bersetubuh anda perlu sapu ubat tahan lama beberapa jam sebelum bersama
(+) Anda terpaksa makan ubat kuat beberapa jam sebelum setubuh
(+) Anda terpaksa menangung rasa tidak selesa dan sakit kepala kerana ubat kuat
(+) Anda terpaksa hadapai tekanan jiwa kerana tidak tahan lama dan hadapi rasa kebas atau panas di zakar
(+) Anda terpaksa terima yang anda tidak rasa NIKMAT semasa bersetubuh demi isteri tersayang

Jika diberi PELUANG  agar anda mampu bertahan berjam jam bersetubuh tanpa sebarang ubat. Adakah anda mahu akan perubahan drastik ini?

(+) Anda tidak akan rasa letih bila bersetubuh dengan lama
(+) Anda mampu layan 4 isteri dalam 1 malam
(+) Zakar masih terpacak walaupun dan 3 kali main
(+) Anda mampu Tahan Lama selama yang anda mahu
(+) Anda mampu membuatkan isteri anda merasa sangat puas

Tanya diri anda sekarang, "Adakah Saya Ingin Menjadi Seorang LELAKI Sejati?"

Jika "YA"  Dapatkan panduan tersebut dihalaman ini http://www.binimuda.com/study  atau hubungi kami untuk membantu diri anda admin@binimuda .com

Saturday, 6 December 2014

Cara Menghilangkan Jerawat



Tentu anda tercari-cari cara menghilangkan jerawat yang paling mustajab.. terdapat pelbagai cara dan petua cara menghilangkan jerawat ni, Cuma adakah ianya benar-benar sesuai dengan kulit kita yang mengamalkan cara  menghilangkan jerawat tersebut.

Namun disini saya ada satu petua yang saya sendiri telah lakukan sewaktu zaman remaja dahulu bagi memastikan jerawat yang nak timbul tu tak jadi timbul.

Cara menghilangkan jerawat yang saya lakukan ialah hanya guna bawang putih.. caranya mudah sahaja, ambil seulas bawang putih yang kecil kemudian di belah sedikit, kemudian terus sapu pada jerawat tersebut. Biarkan selama beberapa minit atau pun sehingga tiada apa-apa tindakbalas pada jerawat tersebut. Kemudian barulah di basuh.

Seterusnya anda perlu basuh muka sekurang-kurangnya 3 kali sehari,  pertama di waktu mandi pagi, tengahari dan sebelum tidur. Guna pencuci muka yang tiada tinggalkan apa-apa lapisan halus seperti pelembap atau apa sahaja. Masa tu saya guna pencuci muka clean & clear.. cuci dan gosok serta urut muka anda sehingga anda rasa semua kotoran dan minyak muka tertanggal.

Kulit muka memang akan kering tetapi itulah yang terbaik dan jangan bimbang kerana kering tu sementara sahaja.. selepas anda aktif kulit muka anda akan mula berminyak dan berpeluh semula.. dan di waktu tengahari perlu juga membasuh semula terutama selepas anda melakukan aktiviti di luar.

Seterusnya anda boleh cuba cara menghilangkan jerawat dibawah ni selang 2 atau 3 hari sekali.

Bahan-bahannya Cuma
1.       Suku ulas bawang putih
2.       Sepotong kecil lobak merah
3.       Puith telur dan
4.       Satu sudu kecil madu asli

Cara –caranya;
Pukul putih telur sehingga berbuih kemudian  masukkan seulas kecil bawang putih dan lobak merah yang telah di tumbuk halus kedalam telur tadi. Gaul sehingga sebati. Kemudian sapukan pada muka anda sebelum tidur . biarkan ianya kering sekurang-kurangnya  30 minit. Kemudian basuh sehingga bersih.

Insyallah mujarab pada semua jenis  kulit muka.. muka anda bukan sahaja tiada jerawat tetapi akan lebih gebu dan lembut..

Insyallah..

Saturday, 15 November 2014

Ubat Kuat Wanita

Ubat Kuat Wanita.

Ubat Kuat Wanita? Eh! Jarang kita dengar kan? itula.. Ingat orang lelaki je ke ada ubat kuat? Orang perempuan pun adalaa... Ok ubat kuat perempuan yang akan saya dedahkan ni bukan sahaja untuk kuat atau membangkitkan nafsu syahwat.. tetapi ia juga akan merapatkan faraj serapatnya dan membuatkan si suami akan rasa seperti ada sedut-sedutan di dalam faraj! dan kesannya ianya akan membuatkan si suami tak tentu arah dan tergapai-gapai kesedapan..

Tak perlu dihenjut pun.. asalkan zakar suami berada di dalam faraj ia akan rasa zakarnya di belai-belai dan di sedut-sedut.. kalau tak tahan memang terpancut!

Jadi dengan ramuan jamu ubat kuat wanita keluaran jamu susuk dara ni.. anda tidak perlu bekerja keras untuk kemut semasa bersetubuh.. anda lihat la sendiri wajah suami anda ketika zakar di masukkan..  Saya yakin selepas ini pasti tiada wanita lain di hatinya melainkan anda!

Tak percaya? Cubalah Jamu Pengantin Dara!!

Emmm.. lepas ni mata hitam siapa pula yang akan hilang?
Dah tak kira di mana pun anda berada.. AWAS Ya!



Cara Guna Jamu Pengantin Dara.. Klik Sini

Masalah Keputihan Dan Cara Menghilangkan Keputihan

Keputihan  merupakan satu perkataan yang tidak asing lagi bagi kaum wanita sejak berzaman lagi. Namun Masalah Keputihan ini akan menjadi tidak normal wanita adalah keputihan yang dijangkiti kuman. Kerana masalah keputihan tersebut  menyebabkan kegatalan dan rasa tidak selesa terutamanya apabila ia mula mengeluarkan bau yang tidak menyenangkan


Sekiranya anda mengalami masalah seperti ini, lakukan cara menghilangkan keputihan ini dengan segera sebelum ianya semakin parah. Sebelum saya mendedahkan rahsia cara menghilangkan keputihan ini, lazimnya wanita yang mengalami masalah keputihan ini mengamalkan amalan seperti di bawah ini;.
Antaranya:
1. Jangan sesekali anda terus menyarungkan seluar dalam anda sebaik sahaja selesai buang air besar atau air kecil kerana ia boleh menyebabkan jangkitan kuman.
Amalkan lap kemaluan anda dari depan ke belakang dengan tuala kering. Sebaiknya sentiasa bawa bersama tuala kecil bila keluar dari rumah. Jadikan ia amalan.
2. Sebaiknya guna tuala wanita jenis pakai basuh (cloth pad) semasa datang haid kerana ia bersifat semulajadi dan bebas kimia. Sekiranya anda sedang mengalami keputihan, elakkan guna pantyliner pakai buang kerana ia boleh mengeruhkan lagi keadaan. Sebaiknya berjinak-jinaklah menggunakan pantyliner jenis pakai basuh juga. Ia sangat selesa dan menyihatkan.
3. Guna pencuci wanita sebanyak 2 kali sehari sahaja setiap hari. Jangan guna secara kerap kerana penggunaan yang kerap boleh menyebabkan PH pada faraj tidak seimbang. Tetapi sekiranya anda telah cuba pelbagai produk pencuci wanita, namun masih juga tidak serasi atau tidak sesuai pada kulit anda, maka saya syorkan guna sahaja air ramasan daun sireh..
Caranya mudah sahaja, ambil 3 @ 4 helai daun sireh, di basuh dahulu kemudian dalam keadaan basah daun tersebut di ramas-ramas sehingga air daun tu keluar, kemudian di gosok/sapu pada seluruh faraj anda. Basuh dalam beberapa minit kemudian di bilas dengan air bersih.. JANGAN buat air sireh kemudian di gunakan untuk berberapa kali. Kerana ianya akan berkulat dan ia akan mengakibatkan faraj anda di jangkiti kulat dan bersopak-sopak!
Guna 3 atau 4 helai daun sireh yang baru bagi setiap cucian.. Ingat! Jangan buat sampai 1 liter air sireh dan guna berkali-kali.. Anda pasti akan menyesal jika anda lakukannya! Ok.. Jika anda susah untuk dapatkan daun sireh, anda boleh gunakan MEDICATED FEMININE WASH

MEDICATED FEMININE WASH - 100ML  ini sememangnya untuk;
~ merawat keputihan dan kegatalan
~ membasmi kuman dan fungus
~ nyaman dan memberi keselesaan pd mereka yang kerap berpeluh
~ ia berubat, pekat dan boleh tahan sehingga 2bulan penggunaan


Bahan-bahan  MEDICATED FEMININE WASH
  1. Diperbuat dari bahan2 alam semulajadi seperti herba, flora dan tumbuh-tumbuhan untuk mengekalkan pH normal vagina.
  2. Tumbuhan dan herba digunakan utk membersih dan menghalang bauan kurang enak dan mencegah kegatalan.
  3. Selamat dan sangat lembut utk kegunaan harian hingga boleh digunakan diseluruh badan.
  4. Kandungan herbanya menolong mengekalkan kelembapan semulajadi di kawasan vagina, mencegah kekeringan melampau dan membuat anda berasa selesa.
  5. Tumbuhan istimewa yg digunakan mengandungi bahan berubat antiseptik serta mengencangkan otot vagina.
  6. Amat membantu di waktu kedatangan haid dari semua ketidakselesaan.
  7. Kebersihan yang meyakinkan.

Boleh guna selepas pantang.... boleh sangat2..darah kuar lebih banyak masa nifas dan ada darah bayu yg jahat n gatal. memang digalakkan cuci alat sulit guna
MEDICATED FEMININE WASH ni intuk cegah jangkitan bakteria dan cegah bau yangg hanyir. Boleh diguna pada semua peringkat usia... natural pH, tidak mengeringkan.
Cara Menghilangkan Keputihan Pada Wanita sebetulnya, jika keputihan atau lendir yang menempel pada pakaian dalam anda berwarna bening dan tidak menyebabkan rasa gatal serta keluar pada saat sebelum atau sesudah haid, Anda tidak perlu menghawatirkannya. Keputihan tersebut termasuk wajar dan  bertujuan untuk membersihkan dan melindungi daerah kewanitaan Anda.

Akan tetapi, perlu diwaspadai jika Anda mengalami beberapa keputihan seperti berikut:
  • Keputihan berwarna kuning disertai rasa gatal dan panas. Umumnya disebabkan oleh infeksi jamur atau iritasi bahan kimia.
  • Keputihan berwarna kuning kehijauan, kental, berbau, dan berbusa. Umumnya disebabkan oleh infeksi parasit.
  • Keputihan berwarna keabu-abuan, encer, dan berbau amis . Umumnya disebabkan oleh infeksi bakteri.
  • Keputihan berwarna kecoklatan, terdapat bercak darah dan berbau busuk. Keputihan ini bisa jadi pertanda kanker.





Penyakit yang paling biasa menyebabkan perubahan lendiran faraj adalah jangkitan seksual seperti Bacterial vaginosis, Candida vaginitis, Trichomonas vaginitis, Gonorea, Chlamydia atau herpes. Setiap satu jangkitan mempunyai sifat lendiran dan bauan tertentu.

Cara Menghilangkan Keputihan secara keseluruhannya terdapat 3 cara;

1- Jamu Aku Dara - Jamu Aku Dara merupakan salah satu produk terbaik keluaran Jamu susuk dara. Ramuan –Manjakani, akar serapat, belimbing bukit, garam supit, nenas bukit, kacip Fatimah, Bunga Pakma, rempah ratus, halia putih dan halia bara. Sememangnya jamu ini cukup terkenal bagi merawat masalah keputihan dan senggugut anda!

2- Intel GelGel ini membantu mencairkan kerak keputihan kepada cecair untuk memudahkan dibuang dari pangkal rahim dan celahan dalam faraj 

3- MEDICATED FEMININE WASH - Berfungsi bagi merawat keputihan dan kegatalan, membasmi kuman dan fungus, nyaman dan memberi keselesaan pd mereka yang kerap berpeluh dan ia berubat, pekat dan boleh tahan sehingga 2bulan penggunaan

Dengan sapuan Gel Intem Jamu Susuk Dara. Sebabnya dengan Penggunaan Intem Gel susuk dara ini ia sememangnya di cipta khas untuk  menghilangkan keputihan, kekeringan, menghilangkan kegatalan faraj, mengaktifkan sensitiviti dinding faraj dan menghilangkan kuman kencing.

 
Gel ini dapat mencairkan kerak keputihan kepada cecair untuk memudahkan dibuang dari pangkal rahim dan celahan dalam faraj
Sila layari laman web ini sekarang untuk mendapatkanya serta maklumat yang lebih jelas.

***Dengan menggunakan ke tiga-tiga produk yang dinyatakan ini anda tidak perlu lagi rasa bimbang dan tidak perlu lagi mengamalkan langkah-langkah yang lazim di lakukan bagi mereka yang mengalami keputihan seperti yang saya maklumkan di atas..

Selamat mencuba!

Wednesday, 5 November 2014

Rawatan Pemulihan DARA..!! - Cara Untuk Memulihkan Dara

emm.. lama juga saya tidak menulis. Namun di awal pagi ni kebetulan saya punyai masa sedikit untuk menceritakan tentang Ramuan Rahsia yang mana ia boleh KEMBALIKAN DARA Wanita!



Seperti yang kita semua ketahui, Dara ni merupakan satu aspek yang amatlah penting yang kita inginkan atau yang ingin kita pastikan ADA pada bakal isteri kita, Namun tahu tak anda, bahawa kita sebagai lelaki ni boleh di tipu tentang kesucian seseorang wanita yang dah tak ada dara ni di malam pertamanya.. peh! pedih kalau kita tahu yang kita dah di tipu olehnya..

Dah tak ada DARA, tapi bila malam pertama tu rasa ketat dan berdarah seolah-olah dara tu di pecahkan oleh kita.. tapi hakikatnya dia ni dah tak ada dara! eh..! biar betul ni kan? Ada ke cara untuk memulihkan dara?

Jadi jika anda nak tahu rahsia ni dan mungkin juga nak gunakannya pada seseorang atau pun pada isteri agar sentiasa dara ha.. jom baca kat web ni..

http://www.mimiemall.com/beauty-and-healthy/jamu-susuk-dara

Semoga ianya bermanfaat..

Monday, 4 August 2014

Apa Itu Kahwin Misyar?

Assalammualaikum

Disini ada sedikit penerangan berkenaan kawin misyar yang boleh kita fikir-fikirkan samada untuk mengamalkannya atau pun tidak. Artikel sebenar tentang kawin misyar dibawah ni saya ambil dari sebuah laman web. Jom kita baca..

Artikel asal bertajuk: Zawaj al-Misyar: Hukmuhu al-Shar’i, ditulis oleh Muhammad To’mah al-Qudhah, diterbitkan dalam www.ArabLawInfo.com

Definisi Kahwin Misyar:

Perkataan misyar berasal daripada perkataan arab sara, sira, sirah, tasayara, masar dan juga masirah. Ia bermaksud, berjalan dan perjalanan. Ia juga boleh diertikan sebagai pemergian.

Perkataan misyar sebenarnya ialah satu perkataan daripada bahasa dialek atau loghat (bahasa ammiyah) atau boleh juga disebut sebagai bahasa pasar yang digunakan di beberapa negara Teluk. Ia difahami sebagai: perjalanan dan tidak tinggal lama di sesuatu tempat (lihat: Yusuf al-Qaradawi, Hawl Zawaj al-Misyar, Majallah al-Mujtama’ al-Kuwaitiyyah, bil 1301, 26/5/1977, hlm. 31, Majallah al-Syariah, bil. 392, bertarikh: 8/8/1998.

Definisi Misyar Dari Sudut Terminologi/Istilah:

Perkahwinan misyar ialah perkahwinan di mana pengantin lelaki tinggal di rumah pengantin perempuan tetapi pengantin perempuan tidak pula berpindah ke rumah pengantin lelaki. Ia selalunya berlaku ke atas isteri kedua kerana si lelaki mempunyai isteri lain (isteri pertama) yang tinggal di rumah si lelaki dan menerima nafkah daripada lelaki tersebut. (lihat: al-Qaradawi, Hawl Zawaj al-Misyar)

Ia juga disebut sebagai pergi kepada si isteri tetapi tidak tinggal lama (ibid.)

Terdapat juga pandangan bahawa perkahwinan misyar ialah perkahwinan yang dibina dengan akad yang sah antara kedua-dua lelaki dan perempuan dengan adanya persepakatan tentang hubungan kelamin tanpa hidup sebumbung untuk tempoh yang berpanjangan.(Akhbar al-Dustur, 10/10/1998, tanpa nama penulis artikel)

Menurut Ahmad al-Tamimi, misyar ialah perkahwinan seorang lelaki dengan seorang perempuan dengan akad yang sah menurut syarak dan memenuhi rukun-rukunnya, tetapi pasangannya bertolak ansur dari segi tempat tinggal dan nafkah. (lihat: Usamah Umar al-Ashqar, Mustajiddat Fiqhiyyah fi Qadhaya al-Zawaj dan al-Talaq, hlm. 163)

Menurut Ibn Mani’, ianya ialah perkahwinan yang memenuhi semua syarat dan rukunnya, tetapi kedua-dua pasangan redha-meredhai dan bersetuju bahawa si isteri tidak mempunyai hak berkelamin (iaitu hak pembahagian giliran bermalam). Sebaliknya, ia bergantung kepada si suami, jika dia mahu menziarahi isterinya pada bila-bila masa atau waktu. (ibid.)

Sebagai kesimpulan:

Perkahwinan misyar dibina berasaskan tolak ansur antara kedua-dua suami isteri mengenai tempat tinggal, nafkah, pembahagian giliran bermalam antara isteri-isteri dan sebagainya. Walau bagaimanapun, dalam perkahwinan ini, si isteri tetap memerlukan seorang suami untuk menyayanginya, melindunginya, memberikan perhatian dan kasih sayang dan dia tidak memerlukan harta dan rumah kerana telahpun memilikinya.

Oleh itu, perkahwinan misyar ialah: Akad perkahwinan antara lelaki dan perempuan yang dihalalkan oleh syarak untuk berkahwinan dengan wujudnya tolak ansur si isteri daripada beberapa hak tertentu.

dari blog drhasanah.com

Tambahan:

1. salah satu dalil yang digunakan oleh ulama sunni untuk membenarkan kahwin misyar ialah hadith dari Imam bukhari:

“ Sawdah telah memberikan giliran beliau kepada Aisyah dan Rasulullah telah bermalam bersama Aisyah dengan giliran beliau dari Sawdah ”.

Ini bermaksud isteri boleh memberikan kebenaran kepada suaminya untuk tidak berlaku adil (sekali lagi, dengan kebenaran) dari segi tanggung jawab. Ini termasuklah tanggungjawab nafkah, giliran bermalam dan lain-lain (sekali lagi diulang - dengan kebenaran).

Kahwin Misyar bukan kahwin mut'ah (kahwin kontrak). kahwin mut'ah diharamkan oleh ulama sunni dan dibenarkan oleh kumpulan syiah.

2. Kahwin misyar tidak semestinya untuk orang berpoligami. Kahwin misyar juga boleh untuk orang yang berkahwin dengan satu pasangan sahaja yang mana si suami tidak dapat menunaikan tanggungjawab dengan baik dari segi tinggal bersama, nafkah, tanggungan dan sebagainya.

3. kahwin misyar tanpa sebarang keuzuran hanyalah akan merendahkan martabat seorang lelaki. Eloknya bila keadaan sudah menjadi baik, maka bertukarlah kepada suami yang bertanggungjawab seperti biasa.

4. kita sangat yakin bahawa seorang suami yang dapat memberikan nafkah dengan sempurna dan boleh memberikan tanggungjawap tentang giliran (bagi yang berpoligami) dan tinggal bersama adalah yang terbaik. Walau bagaimanapun di dunia yang sebenar, ramai orang yang memiliki kekurangan. Islam masih mahu pintu perkahwinan dibuka walaupun terdapat masalah-masalah yang tidak dapat dielakkan. Ini untuk memastikan setiap muslim berpeluang untuk mendirikan keluarga.

Sekian,
Binimuda.com

Asmara Tantra
http://kesaktiantenagadalam.blogspot.com/2014/06/asmara-tantra-dan-ilmu-kamasutra.html

Sunday, 2 September 2012

Internet Business Jana Pendapatan Part Time Di Rumah Secara Automatik!

Semua orang berkata " Inilah Teknik Buat Duit Paling Mudah & Cepat Di Internet! "

Eh! Betul ke? Dah naik tepu dah pasal perniagaan internet ni.. macam-macam jenis part time job yang di iklankan di internet.. Semua perniagaan online menjanjikan jana pendapatan yang lumayan hanya part time di rumah! tetapi adakah semudah kata-kata dalam hal internet business ni?

Ya ! tentunya kita perlukan banyak wang dan masa untuk buat duit di internet, Kita perlukan domain name, web hosting, landing page, sistem autoresponder dan pelbagai lagi terutama dalam hal pemasaran internet.
Bukan mudah untuk berniaga di internet jika tiada ilmu dalam perniagaan internet. Tetapi kali ini saya ingin dedahkan satu perkhidmatan dari laman web ni yang menyediakan semua tool untuk kita jalankan perniagaan internet dengan mudah sekali dan dalam masa yang sama kita boleh buat duit dengan cara paling mudah, cepat, halal dan semuanya secara Automatik!

Semua info ni diberikan secara percuma dari laman http://www.peluangpendapatan.net

Jangan lepaskan peluang ni.. Jika anda ingin berjaya, jangan terlalu banyak memberikan alasan, kerana, alasan adalah mekanan minda orang-orang yang gagal! Jadi.. Jangan zalimi diri sendiri hanya kerana orang lain yang negatif..

Layari http://www.peluangpendapatan.net Sekarang! dan buka minda anda untuk terima ilmu yang disampaikan oleh nya.. :-)

Semoga Berjaya!